Керівник:
Ведута Людмила Олександрівна,
вчитель початкових класів;
спеціаліст вищої категорії, старший вчитель
педагогічний стаж - 23 роки
СКЛАД ЧЛЕНІВ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ
|
№ з/п
|
Прізвище,
ім’я, по-батькові
|
Посада
|
Категорія
|
Педагогічний стаж
| Проблема, над якою працює педагог |
1
|
Вчитель початкових класів;
вчитель корекційної педагогіки
|
Спеціаліст вищої категорії
|
29 р.
| Взаємозв'язок дрібної моторики з розвитком пізнавальних процесів молодших школярів. | |
2 | Вчитель початкових класів | Спеціаліст вищої категорії, старший вчитель | 23 р. | Формування навичок читання учнів молодших класів. | |
3 |
Жилєнкова Анна
Віталіївна |
Вчитель початкових класів;
вчитель корекційної педагогіки
|
Спеціаліст
|
5 р.
| Використання ігор у процесі навчання молодших школярів. |
4 |
Вчитель початкових класів;
вчитель корекційної педагогіки
|
Спеціаліст вищої категорії, старший вчитель
|
33 р.
| Впровадження інтерактивних технологій під час навчального процесу в спеціальній школі. | |
5
|
Вчитель початкових класів
|
Спеціаліст першої категорії
|
11 р.
| Пошук ефективних корекційно-розвивальних вправ для розвитку навчальних умінь учнів (навички письма, читання, мислення). | |
6
|
Вчитель початкових класів
|
Спеціаліст вищої категорії
|
32 р.
|
Впровадження здоров'язберігаючих технологій у навчально-виховному процесі в початковій школі.
| |
7 |
Ткачук
Таміла
Володимирівна
|
Вчитель початкових класів;
вчитель корекційної педагогіки
| Спеціаліст вищої категорії, старший вчитель | 36 р. |
Формування навчальної діяльності учнів молодших класів.
|
8 | Вчитель початкових класів; вчитель корекційної педагогіки | Спеціаліст вищої категорії | 30 р. | Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у процесі навчання української мови | |
9 | Вчитель початкових класів | Спеціаліст вищої категорії | 36 р. | Інтегрований урок як одна з нетрадиційних форм організації навчання молодших школярів. |
Комментариев нет:
Отправить комментарий